Måndag

Läste ut min bok igår, och även fast namnen på böcker är kassa så är oftast alla böcker bra! . Men iaf på boken som jag läst hette för mycket av det goda. När jag läste baksidan av boken så stod det att Curt skulle bli skjuten.Då tänke man inte så mkt på det, men sen när man börja läsa och inse hur udnerbar han var. Så tänkte jag bara åh, han får inte bli skjuten. ocj då tänkte jag hela tiden han kommer dö osv. Men sen så när han blev skjuten ni tror inte jag böla fastän jag visste att han skulle dö ? det var jätte sorgligt. Men iaf så dog han inte och då blev jag jätte glad;)  Somnade vid fyra och vid ett ringde Frida och väckte mig =)  Btw vi har ju katt ungar (igen) våra katt är en kn*ll-maskin Ha-ha  Och när jag steg upp på mogon så såg jag hur Smulan (mamman) sprang upp med någonting i käften och in i Julias rum, då hade hon jus¨klart tyckt att hennes barn förkänade något mycket mjkukare och skönareän en låda med ett täcke i, så karrungarna fick låg i Julias säng tror den är 1.20 flera täcken och kuddar var dom inbäddade under ;) omtänksam hon är!  Men fräscht när hon "mjölkar" och ungarna gör sina behöv i Julias säng. inte så fräscht!  Haha


 Har också städat mitt rum idag, dammsugit,dammtorka, och städa bland alla saker och kläder.  Börjat lite smått med min scrapbook.  Ska också påbörja en ny bok! :)


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0