Måndag

Varit i lule idag, hitta en massa kläder men blev två leggins och en tröja! Eftersom jag ska köpa ett par skor också... Och hade inte så mkt pengar! Är nöjd över mina köp. Ska nog gå till skolan imorgon iaf följa med till LKAB, sen går jag hem och på onsdag ids jag inte gå. för dom ska till Kiruna. Och torsdag ska jag göra klart sista måltiden i HK. Och fredag ledig:D och jag far till Boden då! :)

 Tussi :)

Btw- Det kan´ske var sista gången jag såg Ehlin idag! hon har farit till Pite och sen på onsdag far hon till Turkiet. Och kommer inte hem förrän efter skolavslutningen. Och hon flyttar till Pite och jag till Kalix... kändes lite lessamt! Jag menar 10 år, det är ju ändå ngt!  Jaja fina minnen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0