nattinlägg:)

Har kolla film och pratat med mami;) åh vad jag längtar! men det får ni veta en annan gång, vad det handlar om:) hahah älskar henne!Hon är bäst!  Men iaf så när jag kollade Johannas bdb,så kom jag på hur kul jag och L hade i Töre! Saknar det, det måste vi göra om!  Och i morgon drar min kära Linnea till Frankrike. Och vi kommer kanske inte ses för än sista helgen i Augusti om inte senare... Ifall jag kommer in på gymnasiet, annars kommer vi ju ses dag in och dag ut. Men det kommer kännas konstigt om jag flyttar, eftersom jag är van att kunna träffa henne och alla andra vänner varje dag typ. Och då (om jag kommer in) så kommer jag träffa dom under ngt lov typ.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0