Onsdag

åh, jag kan typ inte sova nå länge:O Vaknar svin tidigt... Nu ska jag iaf gå ner på balkongen och sola samtidigt som jag läser min bok :)  Jojustija. jag läste Jessicas blogg, och dom hade varit och badat i abborrtjän med sina hästar. Gud så avis jag är :(   Kommer inte hinna göra det med min ponny i år iaf. piss för det! Jag fattar inte att jag ska låna ut min ponny i 6 veckor det är otroligt läng. känns tungt. Men vafan han klarar sig! Och alla ni där, ska veta att jag är egoistiskt om min häst och känn er hedrade nu, att ni ska få ta hand om världens finaste och min bästa vän, det är inget som händer varje dag! 

Åh vad jag saknar min Prins! Kommer inte se honom förrän 19/ 20 Augusti..


Kommentarer
Postat av: Linnea

vem ska ha honom ? =)

2009-06-24 @ 19:38:43
Postat av: Fanny

Emmelie sjöholm, Kanske Jessica Aukea. och mamma :) Sen ska annelie rida honom 1-2 gånger i veckan! :)

2009-06-24 @ 21:04:37
URL: http://faannyyl.blogg.se/
Postat av: Linnea

En packlista till dig min kära vän :) HAHA !



- typ tandborste

- kläder

som jeans tröjor fin kläder typ sovkläder och kanske linnen shorts underkläder bikini (ifall vi skulle fara iväg) När vi är på aktionen i deauville måste vi typ ha jeans xD :( inte min favvis klädsel)

- skor till stallet ( typ dina ridskor eller så om du har några skor med stålhetta åringarna har ganska lätt att trampa en på fötterna)

- hmm smink

- typ jacka och kanske din skinjacka

- kanske lite lösviktsgodis till oss (A) HAHAHAHAH

SKäMTA !! .. :)



du behöver inte ta med

- Tandkräm

- handduk och lakan och duschsaker

- hårtork, platttång, hårspray



tror det typ är de viktigaste :) men jag skrive rom jag kommer på ngt mer :)

2009-06-24 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0