Tisdag


Varit och fixat pass idag, såg ut som en apa på bilden : O Men spela roll - det är ju jag ;) Haha Tog sendan fingeravtryck också ^^ Sedann möte jag upp Frida och vistrosa om kring och sedan köpte vi glass! dessvärre hade jag inge pengar så et blev min favorit isglass. Men egentligen så är ju kulglass min absoluta favvorit ;)

    

Var ett tag sen jag och frida umgicks... Åh och nu kommer vi typ inte träffa varandra på as länge. Eftersom jag snart far sen flyttar jag troligtvis. Men gud vad jag tjatar om flytten det är inte ens säkert jag kommer in.. Vill väl inte vara negativt inställd. Men egentligen är ju det jag ska vara så jag inte blir så besviken. Men visst det kommer vara jobbigt att lämna alla här. Men jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0