Tisdag

Haha kom just på när jag och Linnea för länge sedan var ute i hagaen hos Kingen . Och han är ju ung och väldigt busig . Och jag vet inte hur jag ska beskriva honom:O men iaf så busade vi med Kingen i hage om man springer så springer han efter, fast jag har ingen aning vad han gör om han hinner ifatt en ; ) det återstår att se ...Men Linnea lekte med honom och han börja jagga henne och hon kasta sig mellan två eltrådar och rulla runt i C hage. Fyfan vad roligt det var! Ni har säkert svårt att föreställa er men iaf :)  ett minneför livet.


Har varit och tittat på Nattis hund : ) den var jätte gulig, men lite mamma kär ;) hihi
En snodd bild av Nattis på Hugo Boss :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHHAH fan jag garvar alltid när jag tänker på det XD !!!1

2009-06-24 @ 19:40:51
Postat av: Fanny

Haha :p

2009-06-24 @ 21:06:02
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0