Torsdag

Drar till stugan över midsommmar, kommer hem på Söndag! Känns som att jag missar en del nu, när jag lämnar gve...Men egntligen vad missar man som är viktigt om inte en liten fest eller så ? :O 
 Ska lämna hästarna på bete också. Men gud vad ja är trött, ni ska veta hur mkt jag sover, men också hur tidigt jag kliver upp. Vaknar vid fem varje dag sen halv sover jag till halv sju då jag kliver upp och sätter mig i bilen på väg till jobbet.  Men nu är mitt jobb slut.  jag jobbade 4 dar under sommarlovet , hur´mkt jobbade ni ? : ) haha

Kan inte gud ge mig pengar ?






Ska följa med mamma och handla. hon skulle bara på vårdcentralen. Btw undra vad hon gör där? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0