torsdag

Sov morgon idag! Började med musik tränade på låten som vi ska sjunga på skolavslutningen! Sedan upp till Hk och gjorde provmåltiden...Den blev typ inge bra! men det gick ner iaf:) haha sen hade vi nå test efteråt om miljövänligt och massa sånt. och det är sånt jag skulle kunna för att få behålla mitt Mvg , men inte kunde jag ngt :O åh skit också! Jaja skit samma. Har iaf slutat och på måndag sätts betygen. Vill inte ha sänkt mig, vet´att jag gjort det, men inte allt för mkt. måste komma in på Holmen!  Ska iaf på biblo idag och låna Twilight på engelska :D hihi sen blir det stallet har en massa att göra. packa,bada,smörja,rida

Far till Boden i helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0