ÅNGEST = söndag

hej hopp!
sov ut idag då, eller till 12 sen väckte mamma mig och sa att vi skulle till stallet. Tog hand om prillen och jag känner  migverkligen ridsugen nu, men i morgon så skos han så det blir väl ridning i morron/ tisdag :D längtar som faan :)  Frida klipte inte mitt hår, mama tyckte jag skulle till frisan istället så bokar tid till veckan, nåndag ska mamma lägga i lite blonda slinogor i mitt hår :) så nice :)


så har man ångest! sista dagen på lovet , ursch så hemskt ;(

Jag har insett att jag inte alls gillar dig, först när jag lärde känna dig så tyckte jag att du var strange, men sen blev du bättre, men nu har jag insett att mitt första intryck av dig var det rätta! fyfaan gör mig en tjänst ? försvinn

Kommentarer
Postat av: Linnea

GUmman veem ? :/ <3

2009-03-08 @ 20:16:41
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0