Bläääh!

Kan ingenting,
No har jag läst i genom några gånger men ingenting fastnar! Och musiken har jag inte ens kolla på :/ Men jag hade helst av allt bara skitit i det hela, om det inte vore för  det jäkla gymnasiet... Vill man in så är det bara att plugga.

Btw: Läste just en blogg, om en tjej som inte vill skiljas från sina klasskamrater! hahah jag är helt tvärtemot jag vill ha nytt. Kanske någon som är en mer lik? Någon/några man kan snacka med.  Jag önska jag var typ 92:a som dom flesta av mina vänner är! Men jag får hoppas på en bättre "samanhållning" i min nya klass! jag kan inget annat än längta till efter Påsk, och sedan får jag längta till sommarn!

slut skrivet! ska försöka plugga nu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0