Hemsk-dröm!

Ursch hade världens hemskaste dröm. Jag drömde att jag förlorade mitt allt! ( Prinsen) Det vara jätte hemskt... Mamma hade nämligen sålt honom utan att säga ngt till mig. Till en barnfamilj i Sundsvall, och han skulle bli en gårds häst och bara strosa runt, jag satt på stacketet vid ute dressyrbanan. När jag såg att ngn höll på att lasta in min ponny i en transport :O Jag sprang dit och ropade på min ponny! Och han kom springandes till mig.Sen sa dom jaha -det måste vara du som är Fanny, kan du hjälpa oss att lasta honom, dom förklarde att dom var dom nya ägarna. jag börja grina och skrika , min mamma kollade mig inte ens i ögonen....Eftersom det redan var försent att ta till baka honom, så frågade jag om jag fick komma och hälsa på honom och fortsätta tävla honom. Eftersom han verkligen inte är en skogsmulle.Det skulle han aldrig klara av, han är skapt för att arbeta han älskar det!  Men det fick jag inte dom ville intre ha ngt "samband" med oss. Men jag fick iallafall ta små ungarnas msn, dom var väl runt 7-10 år ( det var två flickor) Jag kunde inte förstå, men min ponny var borta. min bästa vän for iväg utan en  enda förvarning.Och jaf fick inte ens hälsa på honom... Jag var så ledsen och arg på min mamma som sålt min ponny utan att säga ngt. Hon försökte få mig glad. men jag brydde mig inte om henne, Hon sa att hon hade en överaskning till mig samma dag som han såldes, men jag ville aldrig veta vad. Sen vakna jag av att jag grinade :/ och märkte att allt bara var en dröm! och tur är väl det....



Min bästavän, mitt ALLT!
  -Jag har förstått att jag inte klarar det utan dig!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh gumman det var så hemskt när du berättade det i stallet idag :( FYFAAAN !! tur att det var en dröm <3

2009-03-02 @ 20:24:43
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Fanny Lövdahl

jaa det var hemskt! <3

2009-03-02 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0