JIPPI

Nu är jag glad! Har börjat planera min sommar :) Och det blir  tävlingar med stjärnan, kanske man ska försöka sig ut på en tävlingen med Kingen ? :) får se hur det blir med dens saken... Sen drar jag ocg min bästevän till Skåne och jobbar och tjänar massa pengar, och jag som aldrig tjänat egna pengar förut , hur ska det gå med tungt arbete på sommarn ? det ska iallafall bli kul! Sen så ska vi på falsterbo. Dessvärre måste jag lämna bort min älskling på sommarbete ;( men det går nog bra, hoppas jag :) hihi den 20:de juli kommer vi fara hem och då börjar jag med dressyr tärning så vi är i kondition tills tävlingarna:D vilken sommar ;) Synd att jag och min piga Linnea inte får någon tid tillsammans ;( Kommer ju knappt se henne på hela sommaren, och i augusti flyttar jag :) om jag kommer in vill säga!


puss på min sommar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0