Måndag

Hejsan!
skola idag, lika tråkigt som alltid. Sedan stallet tagit hand om båda hästarna(: Prinsen var super fin idag, jag är grymt tacksam att just jag har världens finaste ponny, och kanske världens sötknasigaste häst:) Har tagit en dusch just och gör inte alls mkt.  Föröskt skriva ut en bild, men skrivarn funkade inte :/   I morgon blir det skola,stall! skulle egentligen himnn med en fika hos Sofie, men ingen aning hur jag ska kläma in det. och orkar inte fara dit mitt i natten. Men hon får ha en bra födelsedag iaf, fast hon fyller först år på torsdag. Grattis iaf!


Allt jag gör påminer mig om birk! När jag skulle gå ner i källaren och hämta strips, så såg jag den tomma buren, då sprutade tårarna ner för kinderna!  Och när jag satte mig på golvet i köket, så var det ingen nyfiken näsa som kom, det kom ingenting. jag tänker mig hela tiden att jag ska få se honom, men han kommer aldrig! jag fick inte säga hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0