Onsdag

Hej, knattade till bussen klockan halv åtta, men kunde knappt stå på bena, hade sån jävla mens-verk :s så jag knatade hem igen, tog en alvedon och la mig på soffan .tog nästa buss till skolan och satt i tre timmar och gjorde ingenting, typ  prata! Sen var det dags för nationella skriftligt i engelska. Gissa om jag sög? -Ohja , det gjorde jag!  Lär ju få IG... Men jags skrev ändå två och en halv sida, dom felsta som jag prata med hade bara skrvit en och en halv typ...Men jag hoppas verkligen jag får G.Har hunnit vara förbi banken och fixa mitt kort. ÄNTLIGEN fanny! 

Var hos Sofie och fikade igår, gumaman fyller ju 17 på torsdag:) vi kikade film och jag fick äta mina favvobullar:) kladdmuffins med ngn sås:) yummi.. tog 12-bussen hem! jag hade glömt buss kortetr hemma, sofie var min räddare i nöden :P 

Tyvärr, fick jag ingen bild på min favvo bulla ;(

Oh, shit klockan är kvart i tre nu måste jag börja packa! ska till Töre med min älsklings Piga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0