skitsur

Ja,jag är skit sur!  Fan var irriterad jag är just nu det kommer den ena saken efter den andra... Och lögner och svek.., Fyfan säger jag bara... Finns inge ord som kan uttrycka hur jag känner just nu.. Allt känns rörigt, Men så här ska det väl också kännas i livet ? Lyssnar iaf på infinity som får en att komma ihåg roliga saker som jag och min Pärla gjort tsm:)  Jag längtar tills hon kommer hem så vi kan SNACKA! vi är båda en aning sur ,hur fan kan man ljuga om en sådann sak? Du/Ni har inge bevis eller nånting alls. och jag undrar erklige vem som sagt det, men ids inte prata med den personen/personer -kanske det blir värre.Men visste du/ni att man kan gå till domstolen med ngt (som ni har gjort, just det spridit falska rykten) man kan inte sprida falska saker och då kan jag kräva dig/er på pengar :) Hade inte suttit fel!
och den andra saken man dissar inte någon i sista sekunde, inte som du gör! Du hade lovat, du sat att du skulle vara med, FYFAAN vilken jävla dålig stil- det säger jag baa....

/F

Kommentarer
Postat av: linnea

Hoja jag är oxå skit suur, Men vi fixar det gummaaan <3 :) hihih JAG SAKNAR DIG<333



Jag håller med .. JÄVLIGT DÅLIG stil . :(

2009-03-04 @ 13:57:14
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Fanny Lövdahl

jaa, värsa jävla snorungarna :/ .. Saknar dig också! <3

2009-03-05 @ 16:44:52
URL: http://faannyyl.blogg.se/
Postat av: sandra

hurru it mitt fel att ja it vill skämma ut mig, ja tänker it fara å tävla när hästn går på bogarna, å föresten så sa ja att jag bara kanske kunde vara med!

2009-03-14 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0