Söndag

nu är det söndag och i morgon är det skola.... jag hatar skolan, den gör mig spy färdig! Idag har jag varit i stallet hela dagen, sendan har jag varit och jobbat, blä vad tråkigt men det gick rätt så snabbt. duschat och sedan kikar  på beck-filmen som var på tv! Har sysselsatt mig hela dagen. Jag vill inte tänka, jag väntade i stallet två timmar bara för att slippa gå hem , eftersom man tänker så förbannat mkt då. Ursh vad jag är arg! varför händer det här mig? Jag kan säga er som inte varit med om något sånt här, att det är hemskt. Ni kan kanske ana, men det är långt ifrån verkligheten! Jag skulle gå ner till frysboxen för att hämta upp strips, när jag såg buren som han brukade ligga i , det var hemskt.. Tårarna forsade ner precis som dom gör nu.  När jag satte mig ner på golvet i köket, så kom det ingen gosig näsa och nosade mig i ansiktet! Fyfaan säger jag bara.





Man inser inte vad man har,
 fören man förlarar det!
 
  -Så sant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0