Söndag

Nu är man hemma igen, känns skönt men samtidigt tråkigt... Har iaf hunnit till stallet och träffat båda min älsklingar! det sved i hjärtat när jag såg dom och hade varit borta så länge från dom. Prinsen var iaf glad att se mig han skrek( inte gnägga  matgnägg, utan ngt annat) Undra om han känner igen mig? vem vet:) Kingen släppte jag och mamma på banan han var jätte busig och levde livet! :) På tisdag far vi till  F....

Har iaf haft roligt i Töre med min piga:) Det har visat sig att vi båda är LIKA blonda ;b haha... Men lätt vi hade kunnat bo tsm vi gör allt tillsammans typ xDHaha Känns skönt att ha Linnea vid min sida! det betyder enormt mkt- älskar dig gumman!

haha, justija var värsta psyk gubben på bussen ; ) som fick ge oss ett gott skratt som fick en på topp(Nästan) ...
Han skulle se till att vi hamnade i liksäckar, och så skulle han ju vissa upp vad han jobbade för så tog han upp sitt id-kort! haha. Och så hade han en bild på sin kusin som var polis ( bilden hade han fotat med mobilen , typ från en beck film)  Sen så sa han att statesticken visade att det var 350 fall för polisen i månaden i Överkalix...  Så fick jag ett fint hejdå av han , han pecka Fuckyou till mig :) HAHA

Bilder från Töre kommer om ett tag, när jag ids ladda upp!
Hejs med er.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha han var så jäkla rolig MUMRIK OXÅ !! ;P hahahhah..



Jag älskar dig piiiigaan , tack för att jag har dig vid min sida <3

2009-03-30 @ 13:17:21
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0