TRASH

Haha, kan man annat än att skratta ? Nu är man ett sån också (trash).. voivoi blir galen på er.

Jag har ju börja tänka om ridgymnasium är det rätta för mig ? Hur vet jag det , ingen linje intresserar mig det är extremt svårt. Jag är 16 år och ska bestämma vilken "utbildning" jag ska ha . Men jag går på magkänslan nu. Jag vill bort men jag vill inte lämna mina pinglor kvar i gällivare jag vill att ni följer med. Men jag lovar er en sak , jag ska vara så jävla noga innan jag förlitar mig på vänner och ens kalla ngn vänner. Man vet ju nu idag vars man har sina " vänner" ... Är sjukt less på alla skitar som finns. Att det skulle ta sån här lång tid att bara inse och acceptera vem man kan lita på och öppna sig till. Men äntligen vet jag vem som är mina riktiga vänner!

/ FaannyyL

Kommentarer
Postat av: Frida

Fanny, det ÄR rätt för dig, du är klippt och skuren för det hela! Go for it. Tänk göteborg. eget!

2009-03-13 @ 00:16:15
URL: http://ffridamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0