Fredag

Hejsan! Jobbat både idag och igår, blir väl att spara pengarna till man drar till Luleå :) tog hand om prinsen min älsklings ponny!  Sen följde jag med Linno till små stallen och mockade till Kingen sen fixade jag W till Emmelie! Grattis E som fyller myndig idag :) Sen kollade Carola & Ålle prinsen och han är inte halt eller ngt! så han ömar nog bara, stackars ponnyn! Han har vilat sen i tisdag nu. Men det ska bli grymt kul att rida till veckan får se om jag rider på Måndag... Linda har köpt en C-ponny till sin dotter Tilda, Och ponny var jätte söt! Så då kände jag lite sug på en till Poa:) hihi Men pengarna finns inte, får väl nöja sig med att man har en super fin C-ponny och en knasig storhäst :) Haha.. Tolka det inte som att jag inte uppskatar vad jag har.
 


/F.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0