:) :/

Jag börja tänka efter, Gud så mkt som kommer bli så mkt bättre (förhoppningsvis) när jag flyttar, men tänkt så grymt mkt jag kommer sakna. Typ Kingen, kommer typ aldrig få träffa honom förutom lov. Och hur ofta har man lov? -aldrig. Sen min familj, men dom kommer ju till stugan rätt så ofta kan jag tänka mig ^^ Inte för att man vill ha dom där under helgen :P Sen släkten. men sen är det ju min underbara vänner. Sen finns det vissa det blir riktigt skönt att slippa.
Jag och Hanna planerar för fullt! fan vad kul vi ska ha:) och jag längtar gryyymt mkt :D

:)

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa, fyfan vad det ska bli grymt jävla härligt! :D röja varje helg ;D haha ååh, jag vill ju att det ska vara NUU! :))))

2009-05-16 @ 10:05:46
URL: http://hannaaahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0