:)

Hemma kväll! är sååå trött orkar inte fara ut.., Sry Sandra!Men jag ska kika hundtricket sen ska jag hoppa  i säng. Gudvad jag är stolt över mig själv.Men kanske näsa helg : )  I morgon måste jag också upp tidigt , jag får aldrig sova ut.eller på måndag tänkte jag sova, Har bara en lekton ids nog inte gå till skolan för den... Om två veckor far jag och tävlar i Boden. och helgen efter det är det skolavslutning! Men då blir det Lule för mig. Jippi eller så inte, lite på både sätten. Men vad ska man göra, man måste ju fara på alla tävlingar som finns och det är typ 3 ... Btw Min brosa och hans kompis lanar hemma hos oss, haha vakna i natt vid 4 , då var dennis arg, han skrek en ful ramsa, lovar han blev dödad i det där spelet dom spelar som inte jag fattar nått av, och inte skulle intressera mig över huvudtaget.... Så meningslöst att spela heeeela  natten när man kan sova! :D

Skrittade runt stigen med Sandra & Åzkar : ) Hel myyssigt! Hade mkt att prata om, då vi inte haft någon bra kontakt på senaste :/
Nu ska jag fortsätta titta tv, vi hörs. Pusshejs!


HOPPAS på fint väder i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0