Fail

haha , ni kan inte gissa vad jag gjort ? jo jag skulle koka ris, och då ska mannju först koka upp vattn.. och vad tror ni jag gör ? - jo jag glömmer bort vattnet och sätter mig vid datorn så känner jag att det luktar brännt... Haha voivoi! kunde ju ha börjat brinna :S det vette fan hur det ska gå för mig när jag flyttar :O blir väl typ mikro mat! usch måste lära mig att laga mat... 
Btw har slutat (Y) sovmogon till nio, sen matte,rast sluta :) härliiigt! Ska gå ner och kirra lite käk(försöka iaf) sedann till stallet slänga lunch åt Kingen och mocka åt hästarna, sen drar jag nog hem och gör lite so....sen tillbacks och rider :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha,det ser ut som att det är två bilder ^^

2009-05-18 @ 11:19:10
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0