Fredag

fredag men känns som lördag... Igår var jag hur duktig som helst och skötte mig även fast det var valborg, och jag fick många erbjudande om att fara ut men jag stannade hemme! Beror på att jag är så depug just nu. och du gör mig förvirrad.... Men hade iaf utsläp av hästarna idag så var ändå tvungen att stiga upp tidigt! i  morgon får jag sova ut:) skönt! Funderar på att skippa küren, käns så jobbigt! Men jag hjälper dig gärna med musiken Sara.
Funderar fortfarande vad jag ska göra nu, jaja vilket som blir nog bra! ska slänga mig i duschen nu .. Tjing

Btw är de fler än jag som har mer läsare under en fredag typ ( då det vanligt vis brukar hända mer saker, tillexempel FEST) Haha lite lustigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0