Lördag

Fan vad jag SUGER! jag kan inte ens steka korv , brännde den :O hahaha

btw  är svin trött steg upp vid halv åtta och käka frulle och drog till stallet, hade morgon och det innebär ut med alla hästar,fodra och fixa stallet. sen har jag bara loda runt snacka med JK, och dragit en siesta i pentryt. Och sara den jäveln lyckades få ett foto på mig... Gav middag till hästarna och drog hem, har läst dom flesta bloggarna på min lista som jag inte hinner med varje dag, omg vad det tar tid att läsa bloggar ^^ Men gud vad man får garva åt vissas bloggar, typ kissies blogg! gud vilket självförtroende och alla som bryr sig. voivoi.... Men det värsta av allt, jag tycker inte hon ser speciellt bra ut. Jag menar det finns jätte många naturligt söta tjejer


 ska kila nu , pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0