MÅNDAG

fyfan vilken jobbigt dag... Jag har varit grymt trött och har knappt orkat hålla ögonen öppna! somnade i skolan  och tog 12.35 bussen hem tog det lugnt och anmälde mig till Boden:) skulle anmäla mig till Luleå också men det gick inte :(
Ska spara pengar så jag har lite att spendera  i lule :) och det som är irriterande är att det är skolavslutningshelgen det är tävling i Lule... Men duktig som man är så tävlar man istället! (: Skulle egentligen till Maggi idag, men jag känner mig så hängig och ska läsa igenom NO och sen slå på en film och krypa under täcket!! har NP i no i morgon, och ärlit talar skiter jag i hur det går. jag är så jävla less på skolan , den tar död på mig. jaja slut tjatat! nu måste jag gå ner till Kiwi han skriker där nere, han gillar inte arr vara ensam :( 

GRATTIS till min maggi! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0