Måndag

helgen är slut och ännu en skoldag, har tre dagar till i skolan på fredag är jag ledig eftersom jag drar till Pite! längtar som fan... Vill  bort nu, jag vill att det ska bli sommar. och jag älskar solen! Prinsen har vilatr idag, egentligen inte bra, men jag har så jäkla mkt skolarbeten...  tungt! Har läst ut den sista boken av twilight idag! blää vad tråkigt, vad ska jag nu lösa? ;O ingenting orkar inte vara beroende inte för att jag skulle bli det av ngn annan bok men ändå. Läsa igentligen är nog inte min grej, eller jo kanske! :) haha
På lördag ska jag ju rida en kür, men det kommer inte gå eftersom jag inte kan göra musiken! Min jävla äckel bror är störd i skallen, Jag menar hur ofta klagar jag inte på honom? men det är sant, han är så sjukt beroende av datan att jag inte kan få låna den en kväll, inte för att det är hans dator, men det är hans mus & headset. och så fprt han inte får sitta vid datorn tar han sina saker... och då kan jag ju inte lyssna på musik när jag ska göra küren. och det måste jag ju göra.och bärbara datorn kan jag inte vara på eftersom den inte har nå program å de. Jaja ska bli så skönt att få flytta (om jag kommer in) och jag kommer inte att tveka för jag vill verkligen bort NU!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0