onsdag

Tog en lite lång sovmorgon och begav mig där efter till skolan... Kollade film sen hade vi nå städdag + musik träning så jag drog hem... Värsta pissvädret idag! Har iaf käka smurgåstårta dag:) det förgyllde min dag!  Sen har jag blev jag lite små sur på en person, inte dens  fel egentligen men ändå. Nu har jag värsta beslutsångest och vet varken bu eller bä.  Ska tänka igenom mina beslut väldigt noga. Men iaf så Red Jessica Kingen idag så jag slapp rida en hst ute : ) Kändes inte så himla kul -inte i det här skit vädret men det är väl så att bo i Gällivare fucking jävla kukhåla.


Det känns så skönt att det är två dar kvar av den här skolveckan, sen två veckor sen går jag ut 9:an. Jippi! Ska bli så jävla skönt!Orkar verkligen inge mer, vill verkligen ha sommarlov och mkt sol! :*)  Jag älskar solen. Ska bli skönt att få flytta, om jag kommer in då, att få en ny start,nytt umgänge. Allt är jobbigt just nu.


Frida jag måste snacka med dig! Kan vi inte umgås  ngn dag i helg  ? Om du inte ska jobba eller vara med Per :O som vanligt ... ;P Hör av dig!

Du är min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0