Onsdag

Idag ör det onsdag som jag i vanliga fall brukar rida lektion på, men idag ska jag jag ta fingrarna ut arsulet och filma min kür och sen hem till Frida (igen) men den här gången men bättre lycka! haha . Men hoppas verkligen jag får till det nu. annars blir det ingen kür i Pite... bara en LB och hur kul är det på ska 1-10 ? nja inte så kul. Menmen har två lektioner kvar och dom jobbigaste också, NO och MA. :/ sen driver jag till stallet. Måste göra en massa skolarbeten

 listan lyder
*Hk måltiden ( Papper om vad vår måltid bestod av för fibrer, fetter osv)
*SO
*miljö-arbete
*två kapitel i Tyska
*No nationella (nästa vecka) hade behövt ta reda på fakta kemin/biologin eller vafan det var vi skulle ha np i. Så man har en aning vad provet handlar om sen.

sen är det en massa dressyrprogram att plugga... allt som ska fixas med hästen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0