Tisdag

En lektion idag :D och förhoppningsvis en i morgon också :P Får se när jag ids ta mig till skolan : ) Men iaf så har jag varit och ätit kycklingsallad med Mami idag, min Mamma är bäst<3 Bara för att upplysa er... Sen har jag varit hos Jonas och Ida och hälsat på min nya kusin :) ( Har nog inte nämnt det tidigare men fick en kusin före veckan Maja var namnet) Jätte söt var hon! sen drog jag till stallet, och red Prinsen! han var fin, men då fick jag rida också; ) Sen har jag hoppa kingen, det var super kul! Han är min * Blir så glad när det går bra och får så bra kommentarer av L...  har inte hoppa ngn häst som är som honom..men kanske är det för att jag är van med honom det käns konstigt att hoppa andra... Men iaf får man verkligen rida på honom! Han och prinsen är tväremot. Kingen har sånt humör, och är okänslig och en aning seg men busig ;b Medhans prinsen är het : )

 Haha mobba inte mig!Hästen tycker det är kul,och hoppning är väl inte min starka sida. Så igga om jag kastar/läger min över honom, eller inte hinner med.Jag försöker iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0