Fredag

hej har varit på stan idag och köpt mig min älsklings parfym! :)) hihi Så nu kan jag llukta gott.  Iaf så har jagvarit i stallet med min pingla Linnea! Vi har ridit hästarna i ridhuset mkt roligt. I morgon ska jag släpa ut hästarna så blir en ridig morgon! men det gnäller jag inte på all tid med mitt hjärta är dyr! Jag har en massa läxa att göra i helgen. en avklarade jag i morse, läste ut engelska boken :) Nu är det bara svenska,samhälls,engelsa uppgifteer. Iaf så kom jag just hem från min kusin Nathalie tog en fika och pratsund där. Så nu blir det film och plugg imorgon, för jag orkarverkligen inte plugga idag!:((

Slänger in en bild på mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0