Lördag

Tidig morgon idag som sagt...var i stallet åtta och fixade hos djuren, sen hem och käkade frukost för att sedan fara tillbaks och rida! prinsen var en mkt glad ponny idag. Har ätit middag hos världens bästa farmor idag, där bjöds det på potatis palt :) Sen under kvällen har jag inte gjort något alls. Funderar på att kolla den där beck filmen pappade har tjatat om, för att sedan krypa under täcket och ta del avstallpasset. min underbara Linnea ska ju hjälpa , vilken pingla * hihi sen kommer ju min underbara Cassie också :) Ska iaf markarbeta med prillen i morgon kul! Halv fem sätter jag mig på bussen till Kalix, känns lite små jobbigt. men ändå inte så farligt har börjat kännas bättre nu igen :) Har ju så underbara vänner där också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0