Lördag

Hejhopp, jag är trött! Och ska kolla klart mysteriet på greveholm... Fyfan vad tråkig jag är! jag gör verkligen ingenting. När jag är hemma så gör jag ingeting. Det känns bara så jobbigt att fixa skjuts osv bussen är verkligen inge roligt + att mina två fina vänner firar sina ett års dagar med sina pojkvänner idag GRATTIS!! Jag känner mig så himla trött varje helg :o Men nästa helg ska jag försöka ta mig ut :) Frida jag lovar! ;) hahah Sen så måste jag ju stanna i Kalix någon helg när ju det ska bli av, vi ska ha fest med klassen och en annan gång med SMR :D Snart har jag gått i ett halv år med min underbara klass! Nä nu ska jag kila. Är sugen på pizza så ska slå en pling till mamma,hon borde vara hemma från luleå snart! :D






Btw om man inte är mogen föratt dricka ska man inte göra det!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

underbara klass <3

2009-11-22 @ 14:21:09
Postat av: Anonym

BRA FANNY LÖVDAHL

2009-11-22 @ 14:31:42
Postat av: Anonym

/FRIDA

2009-11-22 @ 14:31:50
Postat av: Anonym

<33333 :) hahah håller helt klart med att man verkligen inte ska dricka om man inteär mogen för det !! :P

2009-11-22 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0