Lördag

Ridit för Andreas hesse idag :D Gick bra! Han är så cool, och sakerna han säger ibland ojoj! ;) haha prinsen är iaf super fin! fattar inte att just jag kan ha en sådan fin häst! :O helt sinnes... Och inte tal om kingen han är ju super den hästen också! Jag är lyckligt lottad! men då finns det ju också mycket som jag står övet och så himla mycket jag vill köpa och göra,Tillexempel så hade jag vilja kunna fara till södra sverige och träna/tävla kunna utvecklas mer igenom rutiner. men det kan jag ite eftersom vi inte har råd. ch jag känner mig ibland riktigt elak som har två hästar som kostar över sju tusen i månaden. jag fattar inte hur det hela går ihop. och Min brosa som vill ha en skoter och syster som också vill ha en ponny ! och jag som bor i Kalix och mina föräldrar får betala en hel del på mig! jag är nog ändå lite bortskämd!  men iaf så älskar jag mina underbara föräldrar som alltid ställer upp för mig!   




 I morgon ska jag hoppa Kingen, gud vad kul! Tror även jag ska gå lite bommar med Prinsen för gymnastikens skull;) och sen tycker vi båda att det är så himla kul :D hihi nu ska jag sätta mig ner och göra lite plugg :( Känns tråkigt att inte hinna umgås med vännerna när man kommer hem, men jag har bara så himla mkt att göra på helgerna sen blir jag ju i stallet hela dagarna :)) + att jag har alla vanliga läxor plus alla fredags lektioner som jag missar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0