Onsdag

Hej har snott Linneas dator, jag och Sofie har titta en film:) Linnea,Emilia och Hanna har dragit på skoterkurs ;)  Snart ska jag och Sofie fortsätta plugga kan det mesta:D inte så svårt prov,men allt går ju skit för mig nu på gymnasiet... G  i allt:s Iaf så var NSD på holmen igår och fota en massa eftersom dom beslutade igår att vi är dom sista som går holmen :) men vi kom inte med i tidningen dom hade tagit en gammal bild på Maria och hennes häst! Och nu har vi bestämmt datum för klass festen :)) 5 december Tagga!!!!  I morgon kommer jag iaf hem, skönt! Och på fredag kommer min lön!! ;) härliiigt ska spara til lule och på måndag kommer studiebidraget :D fina dagar framför mig (: huhu


Min lilla syster fyllde 10 år igår, GRATTIS till henne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0