Torsdag

Har tagit vaccinet idag!!! Gud så duktig man är;) Jag Belina,Emilia & Hanna  :) hihi jag var svin rädd, gick dit vid åtta och fick tid vid tolv.... hade ont i magen hela dagen :s hahaha  är ju spruträdd som fan!! men det gick bra, gjorde inte ens ont ;o bara efteråt. Iaf så fick mina goa vänner nästan bära in mig ;) Hahaha Nu ska jag nog skriva lite på mitt och Linnea arbete, sen ska jag titta film en gammalgammal film som jag och Linnea började kolla på igår :) Hihi Imorgon ska jag jobba! GREAT pengar till Luleå :D


Alllt det här med Prinsen känns extremt jobbigt...
Han har tappa alla muskler,saden glider fram,han är tjock
 och Väldigtväldigt ouppfostrad:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0