Fredag

20 saker ni inte visste om mig

Jag har insett att min senaste kyss var -
var ett bra tag sen!
Jag pratar - hela tiden om allt och inget ;)
Jag avskyr -Lögner och svek
Min/Mina bästa vän/vänner är - helt underbara
Min första riktiga vän heter - oj, Var väl typ Sarah :)
Kärlek är - ngt  näst intill okänt för mig.
När jag borstar tänderna - önkstänker  jag att dom ska bli perfekta och VITA!
närjag lagat mat- Gör jag oftast ngt lätt :)
Jag tänder på - deenii ;)
Jag är rädd för - ensamhet
Den värsta känslan är -att förloran ngn man bryr sig om väldigt mkt.
Den bästa känslan är - Lycka .
Jag är bäst på -  Allt så klart ;)
Jag är sämst på -typ nästintill allt som harmed skola och plugg att göra ;p
Om jag var ett djur skulle jag vara - Kanske en katt som bara kan sova hela dagarna :) Haha
Min mobiltelefon är - är en del av mitt liv ;)
När jag vaknar på morgonen - Vill jag oftast somna om!
Just nu tänker jag på - På väldigt mkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0