Hemma;)

hemma efter en trevlig kväll med Frida och Sofie,pratade om allt möjligt som man inte hunnit ta upp, då vi inteträffas eller jag inte träffar dom! Så jävla tråkigt! Önska att jag hann merän jag hinner å en helg. Jag är iaf jätte trött och ska kika en film där nere i soffan, såga tt det fanns en godisskål, och det gillar vi! :D Men kom just på att jag behöver plugga till samhälls.Men kanske ställlerklockan på 10 i morgon så pluggar jag i någon timme innan jagfar till stallet, låter det inte prima?, JAG planerar in pluggning på den enda dag jag får sova:( Haha fyfan livet är inte  lätt. Men jag måste ju få G i allafall. Känns ju hemskt förfan! Jag borde satsa högre men jag fattar ingenting!:b Skyller på hårfärgen!

2 år sen :)

Kommentarer
Postat av: hannaa

skyll på hårfärgen... schysst... ;)

2009-10-11 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0