Lördag

hejhopp! stallet hela dan!!! tungt, mina ögon & kropp håller på att somna. är inte van att stiga upp halv åtta... Och i morgon är detsöndag och då far jag till kalix. Känns tungt. men en vecka ska jag härda. hade det inte varit så att det är den här linjen jag behöver¨gå för att kunna joba med det jag vill så hade jag hoppat av för länge sen.. Klart det är jobbigt att vara ifrån Prinsen och vännerna, men man har ju inget val!. Senblir jag irriterad på personer som tar första chansen för at dom vet dethärmed holmen och mig. Och det stör jag mig på, okej om det är vänner som undrar osv. men såna som knappt känner mig och  tror att dom ska få veta, eller få chansen att få min plats.... Nejdu!

iaf så ska jag käka middag snaaart:) sen blir det tidig kväll. känner inte för att göra ngt

Min syrra är så jävla söt när hon rider ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0