Måndag

Varit på stan en sväng med Frida & Linnea, hittade inga skor men vet inte heller vad jag letar för skor... (alltså typ av skor) sen for vi och fikade, det var  inte så gott, tyvärr. Gick förbi Dollar men jag har verkligen ingen aning om vad man kan vara på Halloween :o Jag är en tråkig människa! Men någonting ska man väl kunna komma på.  Iaf så har jag ridit dressyr med Prinsen och dressyr med Kingen! Båda var helt okej,kingen var nog en aning trött, han skiter typ imig när jag försöker få honom framåt, han är väldigt dryg med andra ord! Iaf så harjag nyss ätit och jag känner att jag hade kunna hoppa i sängen med detsamma, är trött och frusen. hah! udag såvar det en liten unge som sprang mot prinsen och skrek Flodhäst! och jag tänkte nästan smocka till unge-jäken ;) sen förstod jag att han är så liten att han inte vet vad han pratar om... Prinsen är ju rena skönheten:) Men Kerstins syster hade sett prinsen för någon dag sen och hon hade tyck ett prinsen var sååå fin! och hon brukar aldrig tycka att ponnier är fina ;)  sug på den ni;D


<3                                  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0