Måndag

Kom just in från en morgon promenad med hunden:) Myyysigt, solen sken men det var lite små kallt, så jag satte på min vinter jacka som jag inte använt sen förra året. Som vanligt när jag går alldeles för mig själv så tänker jag på allt mellan himmel och jord. Och just när jag var i mina egna tanker ser jag hur en stor schäfer kommer springandes och skällandes emot mig och Kiwi,shit jag höll på att skita på mig den såg agressiv ut . jag fick ju panik och visste inte vad jag skulle göra om jag skulle vända om och springa... Men just när den nådde fram så flög den bakåt, eftersom den satt fast i ett rep som jag inte hade reagerat på. Vilken lättnad jag kände, nästan så att jag stoppa ut tunga och lipa åt den;p haha Var ute i ca en timme och bara myse på, sen skulle jag försöka borsta Kiwi, men alltså det går inte han bara hoppar och biter och springer runt.  Blir galen efter 10 min gav jag upp, fick ungerfär ett borstdrag. Hunden vill bara hoppa och leka :) Det är ju gullit det också.  Iaf så har jag pluggat lite på hästens delar och kan en del, men långt ifrån allt. Samhälls är så drygt att plugga till och jag känner verkligen ingen ork! Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0