Söndag


Red dressyr med hjärtat igår, var inte så där jätte roligt han är jätte stel.


Ångest! jag hade kunna stanna i Gällivare har ingen lust att fara till kalix. Känns jobbigt. Ska iaf prata med studievägledarn i morgon, så får jag se hur jag kan lösa saker och ting. Ska snart sätta något i magen och bege mig til stallet. Jag är trött och förkyld, sen buss i tre timmar drygt om inte annat. Kan passa på att sova under bussresan, Har en massa som jag måste ta tag i skolan, ligger typ efter och snart har vi prov i samhäls, och allting om hästens delar både insidigt och utsidigt + att jag ska försöka lära mig det på latin :s inte pepp alls.
Hade iaf en trevlig kväll i går ;)  trots att vi missade swingfly;p

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar dig piigan <33

2009-10-04 @ 14:25:04
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Julia

Du ska val inte sluta pa holmen din toka?

Forsta aret ar jobbigast men det blir battre och battre. :)

KRAMAR

2009-10-04 @ 21:34:43
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0