Tisdag

Hejhopp! hunnit med mkt idag, först stallet och fixa  Kingen,
sen hämta hö med mami! Sen ta hand om Prinsen..
mamma köpte hem en julmust idag fyfan vad gott det var :)
Först för året! snart ska jag hoppa i säng och läsa min engelska bok.
Längtar efter mina kalix tjejor, ska bli kul att träffa dom*
Men samtidigt vill jag ju ite läma min prins! mamma berätta lite saker till mig idag,
 och det får migatt börja tänka och grubbla. och det är svårt att bestämma och veta vad man egentligen vill.
Hade behövt ngn som hade samma problem! Är så svårt att prata med ngn som inte förstår eller ens förstå hur det känns . 

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt att inte veta,hoppas du kommer på hur du vill göra snart! Åå vad gott det lät med julmust! :)

2009-10-28 @ 17:32:01
URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja :/ jo julmust är en höjdare ;)

2009-10-28 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0