Torsdag

Idag har jag sovit ut, och det var skönt! Tog bussen till stallet och mockade i två timmar, det var verkligen jätte grisigt... sen red jag dressyr i ridhuset, gudvad jag älskar min ponny han är grym! Gick inte så där jätte bra han har tappa massa muskler och han orkar inte bära upp sig och har börjat hänga i hande. Ändå kan jag inte undgå att älska att rida honom, han är den roligaste häst jag någonsin suttit på.. Han är verkligen ngt speciellt. man känner att han vill, och han försöker hur jobbigt det än kan vara, det är underbart att rida en häst som vill visa upp sig som är super snygg! men samtidigt är det jobbigt att allt vi tränat och gjort framsteg har vi båda tappat, Men det ska det bli ändring på.... Jag for hem från stallet vid fem käkade middag tänkte stanna hemma och plugga men följde med systeryster för att ta hand om hennes sköthäst, lika glad blev jag av få träffa min *.. Jag har även hunnit baka till klubbtävlingarna (Y) Man blir ju ngt sugen, ska nog provsmaka! ;) Nu ska jag hoppa i duschen och sedan slå upp samhälls böckerna och hästteorin, ngt som jag ite alls har pluggat under veckan!. tror ju knappast jag kommer göra det ikväll heller:/ Men jag försöker iaf, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0