Torsdag

hejsan! väcktes halv nio av okänt nummer, tänkte det skulle vara om jag ville jobba.så satte på mig kläder och gjorde mig i ordning.ifall det skulle vara det. men det var det inte....Kankse ngn som hade kul och förstörde min skönhets sömn:( iaf så la jag mig nere på soffan och sov till ett, tog det lugnt och for sen till stallet. Prinsen är en fin ponny! :D Nu ska jag göra engelskan.. det enda jag haratt göra under lovet! . I morgon ska jag fara på dollar och köpa någon sorts väst till helgen:) Känner mig taggad! Mamma skullegöra varma mackor så bäst jag skyndar mig ;) mm så gott!!!


ett åär sen, då jag hade brunt ocg inte så långt hår:)
Har fått lite längrehår, men det är väldigt slitet! I morgon
ska jag slinga håret, då allaär på RR är jag hemma.Men det intesserar mig inte.
Så ids inte betala för ngt som jag inte tycker är värt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0