Fredag




Datorkunskap nu, sen lunch klassråd och svenska slutar ett idag : ) inte bestämt vad dagen bjuder på, men något kul ska vi väl hitta på... I morgon kommer mamma och Pappa och hämtar mig så  drar vi till haparanda : ) sen sover vi i stugan! .  Jag hade lika gärna kunna fara hem, hade varit rikrtigt skönt att få ta hand om min lilla ponny som har överskotts energi ; ) Men det går tydligen lokaltrafik till KRF :D så jag ska parata med mamma och pappa om att flytta prinsen ditt :D jippi!  Längtar tills jag får träbffa honom nästa helg!
Igår gick jag och la mig halv åtta, -ja det är sant! men jag somna vid nio. Så mkt att tänka på, men en del har klarnat nu. Jag önka alla hade en lika bra vän som jag har! Linnea du ställer alltid upp och du lyssnar alltid! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

gumman jag kommer alltid ställa upp för dig, för du ställer alltid upp för mig och jag vill verkligen aldrig mista dig för du är min bästavän och jag har alltid så jäkla kul med dig <3 du hjälper mig allti genomn det svåra. <3

2009-09-25 @ 21:22:46
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0