Lördag

Idag  fick jag sova ut, hurlänge tror ni jag sov? jo till halv tio.. Vad är det för fel på mig? ;O jag är ju trött hela tiden men kan inte sova! Och i morgon får jag inte sova då ska jag släppa ut ponnyn och så måste jag ju skynda mig i stallet eller inte skynda mig men ta hand om honom på morgonen eftersom jag far till Kalix imorgon;D  Och nästa helg far jag till Pite och tävlar, Sofie och Linnea ska komma och kolla på mig :D <3 hihi...Men kommer iaf att vara ledig på fredagen så far jag hem på torsdagen, och då kommer jag ju inte kunna fara och äta med alla SMR:are :( ... Men jag får en extra dag med världens bästa!. Och den prata mamma om att dom skulle komma tillstugan ngn helg efter pite, och då tar hon med prinsen så kanske jag ställer upp honom hoss Maria och frågar om hon har tid att jag rider för henne;) hihi läskigt! och den helgen mamma kommer upp ska vi på Ikea :)) Och snart får jag förhoppningsvis en data :D Jag längtar till skolan börja :) haha jag är knäpp- jag vet! men alltså då går det ju fortare till Pite. Jag ska försöka se framemot skolan har jag bestämmt det blir såjobbigt om man är negativ! jag menar det är ju bara tre år kvar som jag ska slita sen börjar jag jobba och blir RIK ;D och hur bra låter inte det ? jag tycker det låter PRIMA ;D  men nu ska jag kila ner och invänta maten: ) förresten jag hoppade kingen idag en serie och grinden.Hoppade samtidigt som Lotta så jag fick hjälp. Lotta är fan den bästa tränaren! sen red jag prinsen på banan han var väldigt het idag men han vill inte ställa! hoj vad han är jobbig ibland. Han ska  som alltid försöka komma undan : ) igenom att dra in nacken. Men sara kom och hjälpte mig :)) vi hörs!
 
Jag har redan läxa, men jag gör den!
men jag fuska på svenska orden vi hade...
Nog är man kass! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0