Älska denna dag

Idag har jag haft två prov en muntlig redovsningen men förövrigt har dagen varit riktigt bra! vannen tävling på coop om ett chokladägg typ, sen fick jag sommarjobb, varit hos världens finaste ponny som jag haft i 5 år idag! ♥ sen gjorde jag ett kontoutdrag och insgå att jag hade mer pengar på kortet än jag trodde att jag hade  så då inhandlade jag en mjukisdress, sen hittade jag en tia:) Har även lyckats med min middag gjorde köttfärsås, därefter jogging och sen Hanna med tjejerna och titta film, avslutningen på kvällen fick bli lite tårar och inte lite heller... Vi såg my sistsers keeper.  Nu taggar vi för innebandytuneringen i morgon! :)

slänger in bilder i morgon eller nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0