Icke dataproffs!

Jag förstår mig verkligen inte på datorer, har suttit här ett bra tag och försökt på till mig blogg... ´Får fortsätta i morgon typ. Iaf så har jag varit i stallet ridit båda hästarna, gjort enn film till kingen och fått se hur jag rider, inge vacker syn kan jag lova er!  iaf så har jag bjudit hem linnea till mig och så har vi laga kyckling, pommesfrites med currysås, till efterrätt blev det jordgubbar,hallon,blåbär,banan med smält choklad på mums! kan säga er att jag är äckligt mätt. Linnea har slinga mitt hår ! :)  Justija mina familj har farit till stugan så jag är ensam till i morgon då min bror kommer hem. Men ändå lite små läskigt i det här stora huset.. Ska iaf hoppa i säng nu så jag orkar upp i morgon, ska ta mig en joggintur till stallet! ,Här kommer jag sommar 2010 eller så inte...




Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vad du är flitig,joggingtur...jag hade nog aldrig orkat :)

2010-04-09 @ 08:34:31
URL: http://idalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0