Kalixbo

I helg har jag inte haft tillgång till någon dator, har i stället (hör och häpna) pluggat! mycket stolt:) iaf så har jag spenderar min tid till att vara i stallet och vara med Kingen!♥ Idag har vi flyttat Prinsen till Kalix så nu kommer vi att bo här permanent. Mamma,pappa och syster kommer att vara i stugan till på Torsdag, käkade middag med dom i Båtskärsnäs! var ett tag sen jag var där :d våran stuga som kommer bli fin när den är klar om några tusen år.  Jag och mina vänner här på elevhemmet har kika på tv och jag har slängt i 2 tvättmaskiner.  Jo när jag kom hit idag var hela min burk med socker slut helt empty..... det låg fullt med disk i diskhon, grisit och mat hade försvunnit från andra. Ocj just i det tillfället när jag kokade så såg jag Cajsa så hon fick sig en rejäl utskällning! och kaxix är hon tur att jag också är kaxig och snabbt i truten ;) Nu ska jag sova!


                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0