Påskafton

Varit i kullen hos min farmor och ätit påskmiddag :) jag är inte så förtjust i jul/påsk middag osv men det är ju tradion! :) iaf så är ju mina kusiner från sthl här så umgåts med dom osv. I morse när mamma skulle på apoteket så sprang jag in på intersport köpte en jacka som jag funderat på tidigare, men nu blev den min! For till stallet fixade i Kingens stall sen gick jag till klubben och toghand om Prillen red ut med Linnea, och jag flög av :d hahahahhahahahhahaha kommer inte ihåg sist jag gjorde det :o  Nu ska vi vara och ta inte hästarna, - ja det är jobbigt att ha häst.... springer ju i stallet hela dagarn, kostar pengar men inte hade jag kunna vara utan dom.



 Undra hur mycket jag har shoppat för den senaste månaden... äh skit samma jag älskar att shoppa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0